(!) Penambahan Watak untuk Fake Love or True Love ?

Amaran keras : Baca dengan betul betul ! Buka mata luas luas ! O_O

Juliana Lee/Julia
Julia atau nama penuhnya Juliana Lee. Berumur 17 tahun. Berasal dari Korea tetapi belajar di America selama 2 tahun. Ex-girlfriend kepada LJoe. Memiliki rupa paras yang cantik dan boleh membuatkan semua lelaki jatuh cinta kepadanya. Seorang yang bersikap tidak bergaul dengan orang berstatus rendah. Hanya memiliki seorang sahaja kawan baik iaitu Jojo. Bersikap cool, lebih pentingkan kawannya daripada dirinya sendiri, mempunyai hati yang baik tetapi dia sanggup buat apa apa sahaja untuk mendapatkan LJoe. 

Han Minjung 
 
Han Minjung seorang perempuan yang berumur 17 tahun. Tinggal di America selama 6 tahun bersama keluarganya. Berkenalan dengan Julia sejak Julia masuk ke sekolah yang sama dengannya. Seorang yang mudah untuk membuat kawan. Memiliki rambut yang sepenuhnya blonde. Bersikap happy go lucky dan sentiasa senyum. Memiliki rupa paras yang comel dan menawan. Mengikut Juliana balik ke Korea dan bersekolah bersamanya. Tidak pernah bercinta. Sentiasa mencari cinta sejatinya. 

Son Fei Ra/Fei Ra 
Son Fei Ra atau dikenali sebagai Fei Ra sahaja. Berumur 16 tahun. Pelajar yang low profile. Tidak suka bergaul dengan orang ramai. Hanya ade seorang kawan iaitu Park Rin Na. Sentiasa ingin berseorangan. Berada di kelas kedua. Berasal dari keluarga yang kaya. Sentiasa merendah diri. Memiliki rupa paras yang boleh menggetarkan jiwa lelaki tetapi dia tidak pernah melayan mana mana lelaki.

Park Rin Na/Rina
Park Rin Na atau dikenali sebagai Rina. Sekelas dengan Fei Ra. Berkawan dengan Fei Ra sejak kecil. Berasal dari keluarga yang kaya juga tetapi merendah diri. Sudah lama menyimpan hati kepada Jung Jinyoung tetapi malu untuk luahkan isi hatinya. Seorang perempuan yang bersikap serius dan kadang kadang bersikap kebudak budakan. Memiliki rupa paras yang matang dan menawan.

Lily Kim/Lily 
Dikenali sebagai Lily atau nama penuhnya Lily Kim. Pelajar berumur 16 tahun. Sentiasa bersikap hyper-active. Seorang pelajar yang memilik rupa paras yang menawan. Perangainya yang sentiasa ceria dan happy membuatkan ramai yang senang berkawan dengannya. Ibu bapanya selalu tidak berada di rumah. Dia tinggal dengan datuknya di rumah yang besar. 

∞ Infinite/Inpiniteu 
Sunggyu - Ketua kumpulan Infinite. Bersikap serius. Baik. 17 tahun.
Woohyun - Seorang pendiam. Tidak suka bergaul dengan perempuan. Baik. 17 tahun.
Myungsoo - Pelajar yang terlalu lincah dan aktif. Sentiasa bersikap ceria tidak kira di mana dia berada. 16 tahun dan dia suka memanggil semua perempuan yang dia kenal dengan panggilan 'noona'.
Sungyeol - Pelajar yang bersikap cool and serius. Mempunyai sikap yang romantik. 16 tahun.
Maaf sebab aku buang Dongwoo / Hoya dengan Sungjong. *bow* Aku edit ciri ciri watak Woohyun.

8 comments:

Najla Rhm said...

so ni watak baru untuk crita ni eaa ?

nanajoe said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku jadi jahat kan? -..-
*angguk*

lily woohyun's II said...

wehh!!buat cepat :3 tak sabar nak baca XD

babydinojjong said...

aku nak jadi pelkon jugak ! //janganjangan !

Adelina Amin said...

Waah , ada watak baru :D

Insyira said...

feeling a little jealous with ur ability in writing awesome fanfic .. (nak tulis jgak T^T)

#Anyway .. suka sangatsangat and update soon please !!

AJ said...

This is my first time reading your fanfics Jojo! Seriously its was so ohsem!!! Err, Houya patut ada sekali :'[ hewhewhew. Update cepaaatt tau?! (Y)

nanajoe said...

woi . bila kau nak update hah ._.